Sukces w branży budowlanej? Najwyższa jakość i dobra reklama

Prowadzisz firmę budowlaną? Zadbaj o to, żeby klienci dowiedzieli się jak bardzo fachowa jest Twoja ekipa. W jaki sposób? Zainwestuj w dobra reklamę i spraw, że będą chcieli oni kupić właśnie Twoje usługi. W końcu nie od dziś wiadomo, że reklama dźwignią handlu. Chociaż w tym przypadku chyba lepiej pasuje stwierdzenie – fundamentem sukcesu ;)  PigPrint podpowie, jak się do nich zabrać.

Każdy wie, że najlepsza ekipa to ta z polecenia. Rekomendacje to także najlepsza reklama jaka może Ci się przydarzyć. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, aby dobrą opinię wystawioną przez zleceniodawcę potwierdzał także sposób w jaki komunikujesz się z nowymi klientami i prezentujesz im swoją ofertę. Nie wiesz od czego zacząć?

Na dobry początek – solidne wizytówki

Najprościej od podstaw.  Zainwestuj w dobre wizytówki, na których znajdą się nie tylko twoje dane kontaktowe i nazwa firmy, ale także adres twojej strony internetowej i chwytliwe hasło reklamowe. Te same informacje zamieść na swojej witrynie w sieci. Dodatkowo opisz tam szczegółowo jakie usługi świadczysz, od jak dawna działasz na rynku i co cię wyróżnia. Zamieść tam także przykłady prac wykonanych przez ciebie lub twoją ekipę – najlepiej w wersji przed i po remoncie. Pozwól klientom zobaczyć  jak pięknie i nowocześnie może wyglądać ich kuchnia, łazienka czy salon, kiedy Twoi ludzie skończą swoją pracę.

 Być może, któryś z twoich klientów zechce podzielić się swoją opinią na temat Twojej pracy? Zapytaj, a następnie zamieść rekomendacje na swojej stronie. Internet podstawowe źródło wiedzy dla coraz większej części społeczeństwa. Zadbaj więc, żeby twoja strona zawierała każdą informację, która może przemówić na korzyść Twojej firmy.

Folder reklamowy – dla tych co wolą klasyczne rozwiązania

Zainwestuj w folder reklamowy, który będziesz mieć przy sobie w trakcie każdego spotkania. Zamieść w nim informacje analogiczne do tych ze strony internetowej - dane kontaktowe, opis Twoich usług,  przykładowe realizacje – koniecznie ze zdjęciami i   rekomendacje klientów. Tego rodzaju broszura będzie idealnym wsparciem w miejscu, w którym nie będziesz mógł skorzystać z internetu, żeby pokazać efekty pracy swojej firmy lub w przypadku osób, które po prostu preferują papier zamiast nośników cyfrowych.

Banner – i widać Cię wszędzie

W jaki jeszcze sposób możesz zadbać o swoją reklamę? Pomyśl o nośniku informacji, który będziesz mógł zamieścić na zewnątrz siedziby firmy. Dobrym rozwiązaniem będzie reklama zewnętrzna – banner reklamowy czy szyld, który nie tylko poinformuje o Twojej firmie, ale także podpowie jak do niej dotrzeć. Co powinno znaleźć się na takim nośniku? Najlepiej numer telefonu i informację o tym czym się zajmujesz.  Pamiętaj, że żeby tego rodzaju reklama przyniosła zamierzony efekt, musi być nie tylko widoczna, ale także estetyczna. I takie właśnie materiały reklamowe znajdziesz na naszej stronie.

Pokaż wszystkie wpisy